Bajskorv.

Vaknade kl 5 med 39.9 graders feber. Det var SJUKT
jobbigt och varmt ;c Sms:ade Denniz. Men den jäveln (<3) sov.
En massa konstiga tankar trängde sig in i mitt huvud. Som t.ex.
tankar om tonfisk och matlagnings termometer. o.O Höhöh.

Lalalal.... Och just nu så mår jag bra. Men det är bara för att mamma
gav mig den dära konstiga medicinen. (NO DRUUUGS, 'KKAAAY!?) Och av
någon anledning så hoppas jag att jag fortfarande är lite sjuk imorgon, så att
jag slipper gå till skolan. Vill inte dit, NEVER. Men blir ju såklart tvungen efter
ett tag. Får bara vara sjuk i två dagar, för om jag är hemma från skolan för ofta
så kommer mitt studiebidrag att dras in >:

KRAM PÅ DIG DENNIZ.


Kommentarer
Postat av: Tuggad

Du skolkar väl inte mycket eller?

2010-09-27 @ 19:58:07
URL: http://tuggad.blogg.se/
Postat av: Intryck

Jag skolkar aldrig. Men även om man är sjuk,

och inte går i skolan ett långt tag, så kan

studiebidraget dras in :c

2010-09-27 @ 20:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0